ЯК ЗАПРОВАДИТИ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ
СТВОРЕННЯ БЛОГУ ВЧИТЕЛЯ: З ЧОГО ПОЧАТИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕЗ СТРЕСУ: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ
ТЕСТ "ЧИ ВМІЄТЕ ВИ ВІДПОЧИВАТИ"
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/psikhologi-informuyut/test-chy-vmiiete-vy-vidpochyvaty.html
ЕКСКУРСІЇ МУЗЕЯМИ
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/ekskursiji-muzeyami.html
ЕКСКУРСІЇ МУЗЕЯМИ
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/ekskursiji-muzeyami.html
УКРАЇНСЬКИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ ПОРТАЛ "СЛОВНИК УКРАЇНИ" ONLINE
Режим доступу: http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/
НАЦІОНАЛЬНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ІМ. В.І.ВЕРНАДСЬКОГО
Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/
ЕМОЦІЇ ПРОТИ ВІРУСУ
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/psikhologi-informuyut/emotsiyi-proty-virusu.html
ЯК ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН І НЕ НАШКОДИТИ СОБІ
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/psikhologi-informuyut/yak-perezhyty-karantyn-i-ne-nashkodyty-sobi.html
YOUTUBE-КАНАЛИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Режим доступу: http://teach-hub.com/youtube-kanaly-dlia-pidtrymky-dystantsiynoho-navchannia/
ЯК ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН І НЕ НАШКОДИТИ СОБІ
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/psikhologi-informuyut/yak-perezhyty-karantyn-i-ne-nashkodyty-sobi.html
YOUTUBE-КАНАЛИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Режим доступу: http://teach-hub.com/youtube-kanaly-dlia-pidtrymky-dystantsiynoho-navchannia/
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА ПРО ПОВЕДІНКУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Режим доступу: http://if.kubg.edu.ua/resursi/psikhologi-informuyut/rekomendatsii-psykholoha-pro-povedinku-pid-chas-karantynu.html
РОЗКЛАД ТРАНСЛЯЦІЙ ТЕЛЕУРОКІВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ЯК ЛЕГКО ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН ТА ПРАЦЮВАТИ З УЧНЯМИ ДИСТАНЦІЙНО
Режим доступу: http://teach-hub.com/yak-lehko-perezhyty-karantyn-ta-pratsiuvaty-z-uchniamy-dystantsiyno/#more-2023
ЗАПИТАННЯ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/elaborative-interrogation/
ЗАПИТАННЯ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/elaborative-interrogation/
ТІМБІЛДИНГ В ШКОЛІ: ЯК ЗГУРТУВАТИ УЧНІВ?
Режим доступу: http://teach-hub.com/tymbildynh-v-shkoli-yak-zhurtuvaty-uchniv/
ЯК НАВЧАТИСЯ ЕФЕКТИВНО:ІНСТРУКЦІЯ
Режим доступу:http://blog.ed-era.com/effective-studying/
ЯК НАВЧАТИСЯ ЕФЕКТИВНО:ІНСТРУКЦІЯ
Режим доступу:http://blog.ed-era.com/effective-studying/
Сім способів використати онлайнові географічні карти для навчання
Режим доступу: http://teach-hub.com/sim-sposobiv-vykorystaty-onlaynovi-heohrafichni-karty-dlia-navchannia/#more-1866
ОСВІТА ПО-ЕСТОНСЬКИ: ЯК ВЧАТЬСЯ В ШКОЛАХ ТАЛЛІННА
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/osvita-po-iestonski-iak-vchatsia-v-shkolakh-tallinna/
ОСВІТА ПО-ЕСТОНСЬКИ: ЯК ВЧАТЬСЯ В ШКОЛАХ ТАЛЛІННА
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/osvita-po-iestonski-iak-vchatsia-v-shkolakh-tallinna/
Найкращі мобільні додатки доповненої реальності для STEM-проєктів
Режим доступу: http://teach-hub.com/naykrashchi-mobil-ni-dodatky-dopovnenoi-real-nosti-dlia-stem-proiektiv/#more-1968
ЯК СТВОРИТИ ЯКІСНІ ТЕСТИ?
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/iak-stvority-iakisni-testi/
ЯК ЗНАЙТИ ПРАВДУ В ЕРУ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ФАКТІВ ТА ПОСТ-ПРАВДИ
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/pravda/
ЯК СТВОРИТИ ЯКІСНІ ТЕСТИ?
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/iak-stvority-iakisni-testi/
ЯК ЗНАЙТИ ПРАВДУ В ЕРУ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ФАКТІВ ТА ПОСТ-ПРАВДИ
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/pravda/
Як використати методику Toyota на уроці?
Режим доступу: http://teach-hub.com/yak-vykorystaty-metodyku-toyota-na-urotsi/#more-1949
ЛЕГКО - НЕ ЗАВЖДИ КРАЩЕ. 5 НАВЧАЛЬНИХ МІФІВ
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/educational-myths/
П'ЯТЬ НАЙКРАЩИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КАРТ ЗНАНЬ
ЛЕГКО - НЕ ЗАВЖДИ КРАЩЕ. 5 НАВЧАЛЬНИХ МІФІВ
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/educational-myths/
П'ЯТЬ НАЙКРАЩИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КАРТ ЗНАНЬ
Режим доступу: http://teach-hub.com/p-iat-naykrashchykh-instrumentiv-dlia-stvorennia-kart-znan/#more-1877
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: КОРИСТЬ ЧИ ШКОДА?
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/domashnie-zavdannia/
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: КОРИСТЬ ЧИ ШКОДА?
Режим доступу: http://blog.ed-era.com/domashnie-zavdannia/
Як об’єднати учнів у групи?
Режим доступу: http://teach-hub.com/yak-objednaty-uchniv-u-hrupy/#more-1769
ЩО ТАКЕ ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ?
ЩО ТАКЕ ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ?
ЯК КРЕАТИВНО ОТРИМАТИ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК НА УРОЦІ?
5 НАЙКРАЩИХ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ЮНИХ ДОСЛІДНИКІВ ПРИРОДИ
5 ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ ДЛЯ ВДАЛИХ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ
ЯК ШТРИХ-КОДИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ У НАВЧАННІ
Режим доступу: http://teach-hub.com/yak-shtryh-kody-mozhut-dopomohty-u-navchanni/#more-1650
НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ. ЯКИМИ ВОНИ БУВАЮТЬ?
НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ. ЯКИМИ ВОНИ БУВАЮТЬ?
ЯК ВИКОРИСТАТИ СТОРІЛЕНГ НА УРОЦІ?
КУБ БЛУМА: ЯК ВИКОРИСТАТИ?
Режим доступу: http://teach-hub.com/kub-bluma/#more-1318
ПРИЙОМ ФІШБОУН: ЯК ЕФЕКТИВНО ВИКОРИСТАТИ
Режим доступу: http://teach-hub.com/pryjom-fishboun-yak-efektyvno-vykorystaty/#more-890
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 5 СПОСОБІВ ЗРОБИТИ ЦЕ ЦІКАВО
Режим доступу: http://teach-hub.com/yak-pereviryty-domashnje-zavdannya-5-sposobiv-zrobyty-tse-tsikavo/#more-885
15 СПОСОБІВ ЗДІЙСНИТИ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОЦІ
Режим доступу: http://teach-hub.com/kub-bluma/#more-1318
ПРИЙОМ ФІШБОУН: ЯК ЕФЕКТИВНО ВИКОРИСТАТИ
Режим доступу: http://teach-hub.com/pryjom-fishboun-yak-efektyvno-vykorystaty/#more-890
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 5 СПОСОБІВ ЗРОБИТИ ЦЕ ЦІКАВО
Режим доступу: http://teach-hub.com/yak-pereviryty-domashnje-zavdannya-5-sposobiv-zrobyty-tse-tsikavo/#more-885
15 СПОСОБІВ ЗДІЙСНИТИ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОЦІ
Режим доступу:http://teach-hub.com/15-sposobiv-zdijsnyty-formuvalne-otsinyuvannya-na-urotsi/#more-807
5 БЕЗКОШТОВНИХ ОНЛАЙНОВИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
Режим доступу: http://teach-hub.com/5-bezkoshtovnyh-onlajnovyh-servisiv-dlya-stvorennya-efektnyh-prezentatsij/#more-709
ЩО ТАКЕ QR-КОД ТА ЯК ЙОГО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВЧИТЕЛЮ?
ЧИ МОЖЕ КОЖЕН УРОК БУТИ ЦІКАВИМ І КОРИСНИМ?
Режим доступу: http://teach-hub.com/urok-buty-tsikavym-i-korysnym/#more-176
Комментариев нет:
Отправить комментарий