Головна




 
У ХХІ столітті Інтернет став невідємною частиною життя суспільства. Він є досить поширеним явищем у сучасному світі. З одного боку – це засіб розвитку ерудиції та навичок спілкування, а з іншого - ситуація підвищеного ризику, зіткнення з певними загрозами. Зокрема, віртуальне інтернет-середовище і новітні технічні засоби створили можливості для поширення нового виду насильства – кібербулінгу, якому досить важко протистояти в світі інноваційних технологій. Саме від кібербулінгу найчастіше потерпають діти та підлітки, оскільки вони є найактивнішими користувачами.

         Ситуація з кібербулінгом в Україні невтішна. За статистикою 24 % школярів вважають себе жертвами булінгу, 67 %  стикалися з кібербулінгом за останні 2-3 місяці, 40 % жертв не діляться цією проблемою, навіть з батьками, 44 % спостерігачів ігнорували булінг, тому що боялися за себе.

Оскільки діти під час зимових канікул досить значну частину часу проводять в інтернеті, з учнями 5 класу була проведена онлайн-зустріч на тему "Що таке кібербулінг і як йому протистояти?" Я ході якої школярі ознайомилися з поняттям «кібербулінг»; привернули увагу учнів до питання насилля засобами інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій; сприяли розвитку відповідальності за свої вчинки; розвинули повагу один до одного.





Шановні учні 11 класу!!! З 25.05.20 по 29.05.20 р. проводиться тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності та охорони праці.
____________________________________________________________________________

Шановні учні та батьки 11 класу!!! Кібербулінг – це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах. Це неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований. Приклади кібербулінгу включають:
- поширення брехні про когось або розміщення фотографій, які компрометуюсь когось, у соціальних мережах;
- надсилання повідомлень або погроз, які ображають когось або можуть завдати комусь шкоди, через платформи обміну повідомленнями;
- видання себе за когось іншого/іншу і надсилання повідомлень іншим людям від його/її імені.
Особистий булінг та кібербулінг часто пов’язані між собою. Але кібербулінг залишає цифровий слід – записи, які можуть слугувати доказами, що дозволять зупинити цькування.

Пам'ятка для захисту від кібербулінгу

1. Здійснюйте батьківський контроль. Робіть це обережно з огляду на вікові особливості дітей (для молодших – обмежте доступ до сумнівних сайтів, для старших – час від часу переглядайте історію браузеру).
2. Застерігайте від передачі інформації у мережі. Поясніть, що є речі, про які не говорять зі сторонніми: прізвище, номер телефону, адреса, місце та час роботи батьків, відвідування школи та гуртків – мають бути збережені у секреті.
3. Навчіть критично ставитися до інформації в інтернеті. Не все, що написано в мережі – правда. Якщо є сумніви в достовірності – хай запитує у старших.
4. Розкажіть про правила поведінки в мережі. В інтернеті вони такі самі, як і в реальності, зокрема, повага до співрозмовників.
5. Станьте прикладом. Оволодійте навичками безпечного користування інтернетом, використовуйте його за призначенням, і ваші діти робитимуть так само.
6. Якщо дитина потерпає від знущань кібербулера, їй буде дуже складно зізнатися у цьому батькам чи ще комусь. На це є декілька причин:
• страх, що дорослі не зрозуміють сенсу проблеми;
• страх бути висміяним через буцімто незначну проблему;
• страх бути покараним чи що постраждає хтось рідний за «донос» на булера, особливо, якщо цькування зайшли далеко і дитина під контролем агресора;
• страх з'ясувати, що «сам винен» і знущання цілком справедливі.
Як бачите, в основі всіх причин мовчання лежить страх за себе чи близьких. У свою чергу це є наслідком заниженої самооцінки.
Боротьбу з кібербулінгом ускладнює безкарність в інтернет-просторі, коли кожен може видати себе за будь-кого, не відповідаючи за наслідки дій. Найкраще що можуть зробити батьки – виховувати в дитині упевненість в собі, розказувати їй про небезпеку, будувати довірливі відносини. Тоді у разі виникнення такої негативної ситуації хлопчик чи дівчинка одразу ж звертались по допомогу дорослих, або ж не реагували на негатив.
_____________________________________________________________________________

Шановні учні 11 класу та їх батьки!!! З 21.04.20 по 24.04.20 р. проходить загальношкільний тиждень психології під назвою "Психологія в моєму житті".
     
 
____________________________________________________________________________

Шановні учні 11 класу!!! З 13.04.20 по 17.04.20 р. проходить щорічна акція "За чисте довкілля". Хоча ми з вами перебуваємо на карантині, але неодмінно повинні долучитися до цієї справи. Задумуючись над екологічними проблемами світу, перш за все треба дбати про чистоту тієї території, де ми проживаємо. Адже чисте довкілля – наше здоров’я, а отже – наша мета! Адже ми всі добре знаємо як поводитись так, щоб не зашкодити природі. І якщо ми не будемо байдужими до проблем довкілля, то можемо сподіватися, що будуть чистими кожна вулиця, місто, село, загалом країна, а люди будуть у злагоді з природою.
Тільки спільними зусиллями всього людства ми зможемо досягти позитивних результатів і здоров’я наступних поколінь! На дозвіллі перегляньте відео.
____________________________________________________________________

Шановні учні 11 класу та їх батьки!!! З 06.04.20 по 10.04.20 р. проходить загальношкільний тиждень сприяння здорового способу життя "Твоє життя-твій вибір". Здоров’я — це безцінне багатство людини, від якого залежить вся її життєдіяльність. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя, не дивлячись скільки людині років.
Здоровий спосіб життя — це, перш за все, дотримання балансу між активним рухом і відпочинком. Що стосується харчування, це виключення харчового сміття з раціону, до якого належать фаст-фуд, солодкі газовані напої, чіпси тощо. А також повна заборона на куріння, алкоголь і наркотики. Часто доводиться чути: «А в мене немає часу займатися спортом, у мене навчання, я втомлююся». Але, щоб тримати тіло в тонусі, досить приділяти тренуванням хоча б десять хвилин на день. Наприклад, займатися кожен день ранковою зарядкою. З людиною нічого не трапиться, якщо вранці вона встане з ліжка трохи раніше. Головне — почати, а не лінуватися. Пізніше це увійде в звичку. На дозвіллі перегляньте відео. Не хворійте і будьте здорові!!! 

_____________________________________________________________________

22 березня 2020 року відзначається Всесвітній день води, проведення якого започатковано Генеральною Асамблеєю ООН у 1992 році з метою привернення уваги до проблем, пов'язаних з водним фактором. У 2020 році він буде проходити під гаслом "Вода та зміни клімату - прискорення дій". У цей день у всіх країнах світу акцентується увага на дбайливому ставленні до водних ресурсів. 


_____________________________________________________________________

До відзначення Всесвітнього дня водно-болотних угідь у Басівській ЗОШ І-ІІІ ступенів були проведені цікаві та пізнавальні заходи для школярів:
-Позакласний захід "Збережемо водно-болотні угіддя"
-Вікторина "Пізнаємо водно-болотні угіддя"
-Перегляд фільму "Вода-колиска життя"
-Конкурс плакатів, стінгазет "Птахи водно-болотних угідь", "Ми за чистоту в природі", "Дивовижне болото".
Діти дізналися дуже багато цікавого не тільки про роль води в житті людини, а й про болота, їхніх мешканців, значення в екосистемі.

 
 
 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Дистанційне навчання Цікаво попрацювати можна тут: https://learningapps.org/index.php?overview&s=&category=0&tool= Ш...